الخميس، 31 مايو 2012

..

ليــه ليـه أنا بيحصلــي كل ده
متقولليش اللي ربنا بيحبه بيبتليه
ليه ماضحكش زي الناس 
لامتــه هافضل كده
ما حد بيمسح دمع عنيا غيري انا
لان ماحد بيشوفه غيري انـا
اليووم كـان يوم صعب عليا كتير
حاسـه اني اتالمت فيه مليوون مره
مش قاااادره اخد نفسي مخنوووقه
آآآآآآآآآآآآآه
تعبت وربي تعبت
فينك يا بابا فينك
احاكيك
واشكيلك
بنتك مش بخير ابدااا
تعبت بدونك 
بس ما بينفع اقولك شئ
قولتلي راح تقابلي ف عملك من لا يحبك او يشعر تجاهك بالنفور
ايه بابا ليه زميله بحسها ما بطقني
كلامها بيجرحني اووووووووووي
واليوم المتني كتير
حاطه ثيم ع الموبايل فيه قلوب بتنزل 
فبوريه لوحده زميلتي برتاحلها اووي
الاقي دي بترد تقول انتي بتاع قال الله وقال الرسول
مش بتاع قلوب 
باسلوب مستفز اوووووووي
ما رديت عليها
ياااااريتك بابا علمتني اززاااااااااي ارد  يااااريتك
ع الاقل كان ارتاح قلبي
ما فضلت طول اليوم ابكي
انا ما زعلتش من كلامها
بس زعلت ان ليه الناس بتاخد كل شئ بالمظاهر
مين انتي علشان تقولي او تحكمي
مين انتي
المشكله اني اصلا ما فيش بيني وبينها كلام
حطاني ف دماغها ليه ما اعرفش
انا كرهت كل شئ
والشئ اللي بيخفف عني شوي
اني امسك الفون وقتها
واقري  رسايلنا علي الفيس
بتهدي من نفسي شوي
يا ايمن
كنت اليوم مضايقه كتير
وما بعادتي اتعصب او اغضب
يمكن ما كنت متعصبه بسبب الزميله دي
بس اللي ضايقني هو محتاجاك
فطلعت كل غضبي واشتياقي وحنيني ليك
بالموضوع ده
هو اللي خلاني ابكي
انا ما بدوق طعم النوم
غير ساعتين  قبل المغرب
واليوم ولما رجعت فتحت الميل وما نمت 
لاني احتاااااااااااجك
فاتيت لدقيقه
ثم ذهبت
لاعووود
 وكنت اعلم اني لن اجدك
ولكن وجدت كلمات المتني كثيراا
انا لا شئ كي ابحث عن العظمه
او ان افعل شئ عظيم
انا كل  ما يمنحني العظمه وجودك معي
وجودك ف حياتي
مللللللللللللللعونه عظمتني هذه متي اصل اليها ولا اجدك
آآآآآآآآآآآآآآآه
اصحي من نومك الان
انا احتاجك
انا ابكي
ارتعش
لا احد حولي
اول مره اشعر بالوحده
ولكنها اليوم لا ترحمني بقسوتها
مش هروح الشغل
ولا العياده
لا اريد الحديث لاحد
اتركووووووووووني وحدي
اتركوووووووووووووووووني
مش عاوزه اشوف حد
ولن اكلفك بانتظاري
بيكفي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق